Klanttevredenheid en cliëntenraad

Klanttevredenheid is bij Buro T3 van groot belang. Uw reactie stelt ons in staat om in de toekomst de kwaliteit van onze zorg te behouden en verbeteren. Wij hechten dan ook veel waarde aan kwaliteitsmetingen.

Kwaliteitsmeting

Om te controleren of de behandeling effectief is, voeren we een kwaliteitsmeting uit. We meten het effect van de behandeling drie keer: voor, tijdens en na. Dit doen we met behulp van vragenlijsten. De resultaten geven u en ons zekerheid over de kwaliteit van onze dienstverlening.

Aan het einde van de behandeling vindt ook nog een eindmeting plaats met de zogenaamde CQI meting.

Zorgkaart Nederland

Ook vragen we u om uw mening over Buro T3 te delen op www.zorgkaartnederland.nl. Hiermee helpt u andere hulpzoekers een keuze te maken.

Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Cliëntenraad

De cliëntenraad van Buro T3 vertegenwoordigt alle cliënten en komt op voor de gemeenschappelijke belangen. De leden van de cliëntenraad denken en praten mee over onderwerpen die voor hen belangrijk zijn.

De cliëntenraad geeft de praktijkhouders gevraagd en ongevraagd advies, zoals bijvoorbeeld over het behandelaanbod, de faciliteiten, zaken met betrekking tot (de inrichting van) het pand, of de veiligheid.

In de cliëntenraad zitten mensen die uit eigen ervaring weten hoe het is om in behandeling te zijn bij Buro T3. Daardoor voelen ze zich extra betrokken bij de behandelingen van onze cliënten en kunnen zij een goede gesprekspartner zijn.

Op dit moment zijn de leden van de cliëntenraad: Cynthia, Janneke, Dorothé, Anneke. Zij zijn te bereiken door een email te sturen naar: clientenraad@burot3.nl